fredag 1 mars 2013

vårjackan är framme!

Hej mina vänner! Jag är så jävla taggad på livet idag. Vaknade tidigt och ringde vårdcentralen och låg sedan kvar i sängen och kollade på Bones tills klockan blev halv tio. Då var det dags för frukost, tvätt och dusch! Gjorde mig senare i ordning för att gå ner till stan och arbetsförmedlingen. Fick vänta på mötet i en timma, så jag passade på att bänkhänga en stund i solen (det var då jag kom underfund med att vinterjackan var alldeles för varm. ÄGER). Hade ett kick-ass möte med en suveränt snäll arbetsförmedlare och fick reda på att jag är berättigad till pengar. WOOP. Kom hem och rotade fram min vårjacka, och nu ska jag äta och packa för att sedan åka iväg till mamma och vidare till S ikväll. Hoppas ni är lika nöjda med 1 mars som jag. Denna dagen alltså. Så. himla. grym.


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

2 kommentarer:

  1. ja nu är det mars och det känns verkligen som vårtecken =D

    SvaraRadera
  2. första bilden ser god ut :D

    SvaraRadera