tisdag 26 februari 2013

sjukt sjuk

Här har det ekat tomt i många dagar på grund av att jag åkt på en rejäl sjuka igen. Det räckte tydligen inte med den gudsförgätna magsjukan jag fick, nej. Utan nu har jag även haft hög feber, hostat och varit dunderförkyld i några dagar, och är fortfarande inte hundra.

Det har inte heller hänt särskilt mycket sedan vi hördes senast. Kommer knappt ihåg vad jag och S gjorde i helgen, förutom att vi strosade runt i ett stort köpcentrum på lördagen och senare åkte till hans föräldrar för att umgås. Söndagen var han iväg hela dagen, och när han kom hem åkte vi och hämtade mitt nya soffbord. Det var i princip det enda jag orkade göra den dagen. Sedan var det måndag och nu är det tisdag. Börjar känna mig bättre nu, men man kan väl inte säga att det varit någon höjdarstart på veckan. Fy fan vad dåligt jag mått.

Nu ska jag inta liggläge igen. Hoppas att vi hörs snart! Puss

1 kommentar: