söndag 10 februari 2013

inspo, söndag och måndag

Det var otroligt längesedan jag var såhär nöjd med en söndag. Vi gick upp sent, och jag hann precis äta frukost, dricka kaffe, duscha och göra mig iordning innan vi skulle åka till S föräldrar för att fira honom och fika. Väl där hade vi med oss Mathilda på skype (eftersom hon är i Irland och jobbar som au pair) så att hon fick vara med och sjunga, sedan fikade vi LCHF-kakor och semlor som Karin hade gjort, samt att S öppnade paket. När de fyra gästerna hade åkt blev det käk. Kycklingsallad till damerna och hamburgare till männen, och glodde senare på en film. Himla mysigt. Nu har baby gått och lagt sig och jag sitter här och hökar så länge.

Imorgon har jag bestämt mig för att gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig då jag äntligen har hittat en utbildning som man kan gå genom arbetsförmedlingens arbetsmarknadsprogram. Annars ska jag gå av mig den semlan jag åt idag, samt söka fler jobb! Måndagar är verkligen fantastiska.


I mitt sovrum har jag tejpat upp dessa inspo-bilder från lagerhaus. Perfekt för att boosta sig själv på morgonen.

1 kommentar:

  1. Härligt, hoppas att det gick bra på ARB idag och så härligt med bra söndagar
    Kramar

    SvaraRadera