torsdag 7 februari 2013

allt det där, och lite till.

Fina minnen, saker att längta efter och cravings.

1. Imorgon firar bilden till vänster ett år, och så är det S födelsedag. 2. Har inte druckit en cosmo sedan förrförra året i September och varje gång jag ser den här bilden växer begäret lite mer.

 1. Hotellfrukostbuffé. Dör. Vad. Gott! 2. Våffelfika med min favorit.

1. Mossbeklädda kullar mitt i vintern. 2. En utmärglad Nick som precis hade varit på rymmen. Lyckan när jag fick samtalet om att dem var hemma igen.

1. VÅÅÅÅR. 2. Sommar och jordgubbar.

1. Sushi. Alltså! 2. Och fina fiskestunder i solen med gosigt folk.

 1. 2-årsfirande och häng på stranden, helt ensamma. 2. Att bli fräknig och bära solglasögon.

1. Nybakta frallor från det lokala bageriet kl. åtta på morgonen. 2. Bara ben och fula ciggtofflor.


1. Thé. 2. Och den enda tårtan i världen som jag faktiskt ÄLSKAR. (är annars inget fan av tårtor)

1 kommentar: