tisdag 19 februari 2013

himla grym tisdag

Jag tror inte att någon kan ana hur nöjd jag är med min dag. Startade upp med en smoothie, följt av en timmas promenad med fina Mikaela. Efter det blev det dusch och lunch innan det var dags att bege sig till Halmstad. Gjorde ett mellanstopp hos mamma och hann prata en kvart innan jag körde vidare. Anlände hos Karin och fick en galet skön massage på en timma, och sedan körde jag vidare till Haverdal för att få träffa min älskling en liten stund, samt Zonja såklart.

Igår hade jag Safir här några timmar, var ute och gick i det piskande regnet i 40 minuter och myste sedan i soffan. Inte helt fel!

Nu har jag satt mig till rätta i soffan efter min apgoda måltid och ska strax titta på Mannen som talar med hundar. Bara för att det är så jävla bra. Puss


1 kommentar:

  1. Ohhh så härligt vännen så härlig energi över inlägget =D

    SvaraRadera