torsdag 7 mars 2013

we are the reckless, we are the wild youth

Har pendlat mellan totalt lugn och viljan att vända hela rummet upp och ner, hela dagen. Har stundtals skakat  i händerna på grund av rastlöshet, och i stunden innan har jag suttit och streckläst en bok i total tystnad.

Jag förstår inte riktigt vad jag vill komma med det jag skriver, mest bara skriva av mig. Jag har haft ett sådant sug efter att skapa och vara kreativ idag, men inte kommit på vad jag vill göra. Har börjat på att skriva, har tagit upp kameran men inget bra har kommit ur det. Är så himla trött på min kamera och kan bara tänka på att jag vill ha en ny. Och eftersom jag är pank och arbetslös lär det inte hända på ett bra tag. Depp.

Längtar mest tills imorgon. Helgerna har kommit att bli som en fristad, då jag och S äntligen kan slappna av tillsammans och inte tänka på vardagen. Jag älskar att spendera varenda helg med honom, min bästa vän. Världens finaste människa.

I helgen väntar vinkväll, utbildningsletande och bara ta det lugnt. Hur skönt är det inte att det är fredag redan imorgon? Åh.

1 kommentar:

  1. Helger har en magisk lugn effekt på en, man behöver dem

    kramar

    SvaraRadera