tisdag 26 mars 2013

en femma på posten

Testar hörlurarna i min nya telefon och sjunger utan att höra hur det låter. Har haft en väldigt motiverande dag på Miroi och pratat om viktiga ämnen med nya människor. Skrattat och känt mig som en del av något, vilket jag inte gjort på mycket länge. Det har varit fantastiskt väder ute och inte blåst alls för mycket, och det gör mig glad.



När vi var klara på Miroi gick jag hem och lämnade av mig väska, och tog sedan snabbaste vägen till ICA för att hämta ut min nya telefon. Är nog lite smått förälskad. Haha! 





Första bilden med fånen. Hihi 

Imorgon är vi lediga och då ska jag som sagt till doktoreeen och ta prover. Håller alla tummar jag har, för att det ska gå bra. Hoppas ni har haft en härlig dag. Kärlek

1 kommentar:

  1. vad vart det för ny tele då?, bra bilder det blir med den och härligt att lyssna på musik och sjunga med, Härligt att du trivs med
    kramar

    SvaraRadera