måndag 18 mars 2013

galnare än innan

God eftermiddag (känns knepigt att säga eftersom jag endast varit uppe ett par timmar). Har otroligt ont i ryggen idag, så det är tillbaks till 80-åringens kroppsspråk. Måste byta madrass, rullar ner till mitten och ligger snett på natten och det gör inte mitt ryggont något bättre. Så, när jag får pengar är det de första som står på priolistan. Annars händer det inte allt för mycket idag. Tittar just nu på Lyxfällan och löser korsord. Det blåser oerhört mycket, så det blir till att vara inne idag. Brrr!

Vem längtar inte till vår och fler plusgrader egentligen? Tycker att Mars har gått extreeemt långsamt, förstår inte det för det har ändå hänt mer än i Januari och Februari. Det är väl att man går och väntar på de där plusgraderna, på ett första vårtecken och att den förbannade snön ska smälta bort en gång för alla. VILL HA VÅR NUUU, annars blir jag (ännu mer) galen.


1 kommentar:

  1. UNDERBART FOTO!!!!!

    Hoppas det blir bättre med ryggen när du införskaffat dig en ny.

    VÅR NUUUUU!!! JAG VILL OCKSÅ!!!

    SvaraRadera