måndag 4 mars 2013

helg och ny vecka.

Det vart en fullspäckad helg och det har inte varit mig emot. Hade jag mått helt bra hade detta varit en grym helg, men får nöja mig med att den innehållit massa fina människor. I fredags körde jag till Sebastian och spenderade kvällen där. Väldigt lugnt och skönt. Vaknade upp tidigt på lördag. S skulle iväg och jag bestämde mig för att umgås med mamma. Så det gjorde jag, hela dagen. Blev upphämtad av S lite senare då vi åkte till mina svärföräldrar som bjudit över oss för tre-rätters-middag och mys.




1. Sliten Lovisa. 2. Myste med Zonja sista natten innan hon skulle flytta. 

Söndagen var solig och jag var på bra humör hela dagen, förutom en liten svacka då jag var svinhungrig. Vi var förbi mamma och Lasse, drack kaffe och pratade. Åkte sedan hem till mig, vårstädade och tog det sedan lugnt resten av kvällen.

Nu är jag strax påväg ner till vårdcentralen för att kolla upp min rygg. Resten av dagen ska jag bara njuta av solen och ljuset. Samla energi.

1 kommentar:

  1. Synd att du inte mått helt bra i helgen, men verkar ha haft det bra ändå, samt så gott det ser ut

    Hoppas att det gick bra med ryggkollen idag?
    kramar

    SvaraRadera