måndag 25 mars 2013

planer&påsk

Åh, vad jag gillar mars och påsk. Allra mest påsk, långhelg och två extra dagar med min fina människa. Men, tills dess har jag lite annat att göra.

Tisdag: Miroi från morgon till eftermiddag. (Förhoppningsvis kommer även min nya fåne på posten, så att jag kan hämta ut den och pilla på den hela kvällen.)
Onsdag: Är ledig, men ska ändå upp tidigt för att gå till vårdcentralen och ta fler tester för att förhoppningsvis få reda på om det är något allvarligt fel eller inte.
Torsdag: Miroi hela dagen!

Och sedan är det äntligen fredag, och då får jag träffa min bästa Lovisa. Äntligen. Sedan blir det fix och iväg på middag hos min mamma och låtsaspappa tillsammans med S, vilket jag säkert nämnt innan. Åhå, så fint.


Såhär såg det ut i vår trädgård för exakt ett år sedan. Mars alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar