lördag 16 mars 2013

sauk/halmstad teater

Hade en väldigt bra kväll med min fina igår. God mat, vin och Irish Coffee, och sedan bar det av till Halmstad Teater. Varken jag eller S hade någon aning om vad föreställningen skulle handla om, men fick en aning när vi kom in och såg den stora duken på scenen där det stod "THE SEX GURU". Hade aldrig sett Stefan Sauk i action innan, men blev glatt överraskad. Tiden gick väldigt snabbt i första akten, och i andra akten blev vi tillsagda att dela upp oss. Så männen skulle sitta på vänstra sidan och kvinnorna på högra, för att kunna vara mer ärliga. Haha! Han gjorde så att publiken var delaktig med att "hm:a" som svar om han ställde en fråga. I första akten var det väldigt svaga hmmm som lät i lokalen (antagligen för att folket inte ville uppröra sin partner. haha), men i andra akten när vi vart uppdelade märkte man en markant skillnad. Och många frågor ställdes som var både intressanta och roliga. Föreställning var en bra blandning mellan kunskap, deltagande och humor.

Det enda som var småstörigt var att vi hade väldigt bra platser, och precis när jag tänkte att jag för en gångs skull inte fått en giraff framför mig, kom den (hon) in i lokalen och satte sig framför mig. Med sin blonda fluffiga frisyr och raka rygg. Det händer alltid.


Idag är Sebastian och spelar, och jag känner inte för att sitta ensam hela lördagen, så jag ska självklart hem till mamma och se vad dem hittar på. Om inget annat händer så hörs vi ikväll. Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar