måndag 11 mars 2013

tjockis-helg och nystart


Helgen har varit bra. Jag och S bestämde oss för att avvika från min diet en helg så det blev en riktigt onyttig helg med pizza på fredagen, massa mys och vin till mello-finalen på lördagskvällen och på söndagkvällen åt vi upp det som blev över från lördagen. Plus att vi var över hos mamma på dagen och fikade.

Den enda nyttiga delen i helgen var vår blåsiga promenad på söndagen innan vi åkte till mamma. Så, nu är det slut med det. Har mest känt mig uppblåst av all skit vi ätit, så det är faktiskt ganska skönt att gå tillbaka till de mer nyttiga vanorna.

Gick upp väldigt sent idag och får som vanligt lite ångest över det, men nu har jag suttit och arbetat på ett nytt personligt brev som jag ska skicka iväg. Kanske att jag går ut en runda med kameran sedan när jag sökt klart de jobben jag ska söka idag. Vi får se. Hoppas ni har en bra start på veckan! Kärlek

1 kommentar:

  1. man ska få unna sig lite extra ibland, man får ta igen det sedan till veckan =D

    SvaraRadera