söndag 12 januari 2014

utgång två.

Igårkväll var det meningen att jag skulle till halmstad för att dra ut med några vänner, men i sista sekund blev det ändrade planer så istället tog jag mig till andra vänner här i falkenberg, och när vinflaskan var slut bestämde jag mig för att hänga med dem ut. Var på Bratt och dansade tills det stängde, härmade roliga gubbar och sjöng tills det knappt fanns någon röst kvar. Träffade massor av folk jag inte träffat på länge, och det är väl ändå det bästa med att inte vara ute särskilt ofta.

Söndagen har varit lugn och skön. Var faktiskt inte det minsta bakis när jag vaknade, så jag kunde äta pappas hemlagade mat och dricka kaffe utan att må illa. Topp. Har sedan tittat på några repriser inne hos pappa och när det började klia i benen åkte jag och handlade inför kvällens mat. Gjorde en krämig broccolisoppa som var gaaalet god. Och nu har jag parkerat i soffan under en filt och tittar på en film som jag inte vet namnet på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar