måndag 27 januari 2014

konditori-semla.

Fantastiskt mysigt att vara hemma hos pappa hela söndagen, utan söndagsångest och bara umgås med mina två favoritmän. När vi hade ätit gick pappa och köpte varsin nygjord semla på konditoriet som ligger en minut från oss. Övergott att hugga in i första semlan på säkert åtta månader.

Idag har jag varit i skolan från kvart över åtta till halv tolv. Inte många timmar, men var trött redan när jag anlände. Igår när jag kom hem till Sebastian duschade jag och förberedde innan vi satte på Hunger Games - Catching Fire. Om jag ska vara ärlig var filmen endast helt okej. Kan inte sätta fingret på vad jag tyckte sänkte innehållet, men fick en sådan olustkänsla i vissa delar av filmen. Hur som, ändå värd att se! Slutet på filmen var världens cliffhanger, så nu måste vi se nästa med.


1 kommentar: