söndag 26 januari 2014

lördag/revy/falkenberg

Landade hos pappa för en timma sedan ungefär. Har inte ens gått in till mig och lämnat väskan, för pappa hade varit gullig och satt på kaffe till mig inne hos honom lagom till jag kom hem. Älskar att komma hem, och att få sova i min egna säng. Alexander vill att jag ska bädda upp en madrass jämte hans säng, men jag tror tyvärr inte att min rygg pallar det. Annars är det alltid fint att ligga och prata långt in på natten med någon som förstår sig på en. Samtalsämnena och skratten tar aldrig slut med min bror.

Har varit på Halmstadrevyn ikväll, då Sebastian sitter som ljudtekniker där. Tycker det är trevligt att komma ut på liknande evenemang, även om det inte alls är min humor. Sitter inte och vrålskrattar åt sådant, men kan fnissa till åt hur löjliga vissa sketcher är. Hur som, skönt att vara hemma och jag ska ta vara på varenda sekund eftersom jag är tvungen att åka hem redan imorgon kväll igen. Blörk.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar