torsdag 2 januari 2014

tentaträsket


Det här är jag, som försöker skriva hemtenta. Ni kanske förstår hur bra det går i och med att jag sitter och skriver här inne istället... Är fruktansvärt trött, därmed bilden. Var på ett indoor walking-pass i förmiddags, kom hem och lagade mat och sedan skulle jag sätta mig med plugget. Lade mig ner och skulle läsa i en bok, somnade istället. Jävligt lyckat med tanke på att jag sov i tre timmar och sedan skulle åka till falkenberg för att återlämna en bok på bibblan där, och nu fem timmar senare försöker jag igen. Heja mig, alltså. Den är fruktansvärda tentan är en enda lång jävla snooze-fest. Det är inte ens intressant att varken läsa eller skriva om, och det har resulterat i att jag endast suttit med den en halvtimma under två veckors tid. ORKAR EJ! Kom och hjälp mig eller bara dra mig härifrån så jag har någon annan att skylla på. Skona mig detta, snälla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar