lördag 25 januari 2014

fredagskaos

Igår var det skola och stan och lite stress innan jag hamnade hos Malin, tog ett glas vin och åt pizza innan alla andra kom och började förfesta. Spelade massa dryckesspel och sedan var vi i full gång. Vid tio gick vi till Bolmensfesten där ettor och tvåor från lärarprogrammet samlats för att festa tillsammans. Det var meningen att det skulle vara huvudpunkten, men det s.ö.g så vi bestämde oss snabbt för att dra vidare till Morfars och dansade, shottade och dansade. Grymt kul, men när människor började gnida sig mot varandra lite för mycket för min smak bestämde jag mig för att jag haft nog med kul för kvällen. Vaknade upp med torr mun och ett molande blåmärke på rumpan, då det slog mig att jag och Malin gjorde en duns in i hennes soffbordskant, jag slog i med Malin över mig. Herrejävlar vad ont det gör idag. Annars har jag tittat på otaligt många repriser idag, innan jag tog mig i kragen och diskade och gjorde mat. Sebastian har varit iväg sedan tolv då det är premiär för revyn ikväll, där han sitter som ljudtekniker. Ska gå och kolla på revyn ikväll tillsammans med S familj, sedan tar jag tåget till Falkenberg för att andas en vända innan det är dags att åka tillbaka igen. Bra helg, i vilket fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar