lördag 11 januari 2014

fredagskväll

Igår blev det en spontan pubrunda tillsammans med Rebecca. Startade kvällen på brorsans bar med några utav Rebeccas vänner. Vid elva drog jag och R vidare till syrran & brorsan (ja, samma ägare) och efter en stund kom även Zandra och Sandra och gjorde oss sällskap. Avslutade sedan kvällen på downtown och när det stängde vid tre blev det kycklingrulle och sedan sov R hos mig. Mysigt värre!

Hjärta. (hatar att det ser ut som att jag har redigerat den i sepia!!!) 


Såhär mysigt var det på syrran & brorsan. Jag drack två glas jacob's creek och två fireball-shottar (eftersom R var en pussy och inte alls gillade fireball). Hon testade istället olika star wars-drinkar.

Innan på dagen, efter min klippning, var jag hos mina två pudelkompisar och hälsade på. Drack thé medan Li gjorde ett brådskande ärende, och när hon kom hem pratade vi om massor vi missat i varandras liv.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar