tisdag 8 januari 2013

strax efter tolv-pladder

Fajans Rör-killarna har kommit hit och fixar min varmvattenberedare nu, så att jag äntligen kan duscha, diska och tvätta händerna i varmt vatten som en normal människa igen. Den har varit ute hela helgen, men frukta icke, lånade mammas dusch i lördags, så jag har inte börjat mögla i vilket fall.

Imorgon har jag bokat klipptid. Jag ska bli fräsch i huvudet också. Har inte klippt mig på två år, så jag räknar med att det kommer åka av minst 15 centimeter av mitt hår. Skönt faktiskt. (förlåt för att jag skriver onödig fakta, men jag har inte tillgång till mitt rum eller andra saker eftersom rör-killarna är här. hehe)

Vad som händer i eftermiddag:
- Gå till stan och köpa sushi till mig, eftersom jag är sugen på det, och min bror som är sjuk.
- Besöka Li och pudlarna, gosa och bombadera Li med frågor om studier och studiemedel.
- Diska.
- Duscha, så jävla länge.
- Söka jobb.
- Och gå och lägga mig tidigt. Jag tittade klart på alla säsonger av Sex and the city igår, så nu har jag tyvärr inte det tidsfördrivet kvar. Kanske dags att börja träna igen. Japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar