onsdag 23 januari 2013

appar och sådant.

Jag är fortfarande uppe. Inte särskilt chockerande! Funderar dock på att gå och lägga mig om en stund. Har inte mått alls bra idag, så nu är jag helt matt i kroppen.

Om jag mår bättre imorgon ska jag gå ner till arbetsförmedlingen och boka det där gudsförgätna mötet. Ska även försöka gå ut en runda och använda appen Runkeeper för att se om den passar mig. Har testat Löparappen, Nike Running, Svettig och Endomondo, men har inte fastnat för någon av dem. Så nu håller jag tummarna. Tycker det blir lättare att hålla reda på träningen genom en app, men då måste den klart fungera med ens individuella behov. Ska i vilket fall bli j*vligt skönt att komma igång. Har hållit mig till LCHF-maten nu och det är inte det minsta svårt. Minskat portionerna, fått in rutin på maten och slutat gå upp i vikt. Hittills har jag gått ner 4 kg, men nu har det stannat av då jag inte tränat regelbundet. Vill bli bra nu.

Sov gott nu, om ni inte redan gör det! Godnatt.

1 kommentar:

  1. Bra att ha gått ner 4kg, samt hoppas att du fick sova gott sedan?
    kramar

    SvaraRadera