torsdag 31 januari 2013

ännu inte försent.

Min kväll går väldigt segt här hemma. Vill bara att det ska bli fredag kväll nu så att jag får träffa min karl och mysa. Förra helgen gick ju två dagar bort av de 2,5 dagarna vi hade på oss att ses. Det sög.

Längtar obeskrivligt till våren nu också. Vet att jag skrev det i förra inlägget, men dessa månaderna innan knopparna börjar poppa är otroligt lama. Vill fram fram fram, fort som fan. Våren är även min absoluta favorit-årstid. Det är lagom varmt på dagarna och på kvällarna kan man ha på sig snygga vårjackor eller pulsiga koftor. Man kan sitta ute och dricka kaffe, ha picknick-häng på fina platser och fota fler timmar på dygnet. Men, det jag ser mest fram emot är att vara 9 kilo lättare i maj, vilket verkar helt realistiskt med tanke på hur bra det går nu.

2013 har kanske inte börjat särskilt bra, men det betyder att det bara kan bli bättre och det ska det bli också. Detta är mitt år.





2 kommentarer:

  1. Som alltid underbara foton.
    Dock är jag urdålig på att kommentera här.

    Förstår att du längtar efter din karl.
    Förstår också hur mycket du väntar till våren!! DET GÖR JAG MED.

    Nu får våren komma, helst alldeles förtidigt detta år :)

    Kram

    SvaraRadera