tisdag 29 januari 2013

grötvik och magsjuka

I lördags när S kom hem åkte vi till Grötvik med lillan och kameran.När vi klev ur bilen möttes vi av isvindar som piskade oss i ansiktet, men bestämde oss ändå för att gå en runda. Vi hade ju åkt ända dit. Vinden var dock såpass kraftig att det knappt gick att hålla i kameran, och allra minst hålla den still. Det blåste så mycket att lillans öron ställde sig upp i vinden (någonting jag skrattar hejdlöst åt varje gång samtidigt som jag skriker:  titta en fladdermus!). Ja, så efter cirka femtio meter till vände vi, gick mot bilen i en motvind jag aldrig vill vara med om igen och gav upp för den gången.

Påvägen hem började jag må riktigt uselt, och när vi äntligen var tillbaka i Falkenberg mådde jag så dåligt att S fick åka och handla själv då jag knappt kunde stå. Gick och lade mig i soffan och låg där från sex - halv nio. Åt någon gång där emellan och gick sedan och lade mig i sängen. Efter det började jag spy, och spydde varje timma tills klockan blev fem på söndagsnatten och jag äntligen fick några timmars sömn. Väldigt väldigt okul. Mådde även apdåligt igår, och idag har jag haft en sjuk huvudvärk som precis gått över. Känner mig äntligen bättre nu, tack vare all hjälp jag fick av min fina pojkvän och pappa. Nu har jag tittat en halv säsong av Body of proof, samt några avsnitt av Lyxfällan och kommer fortsätta på det spåret tills jag kan gå och lägga mig. Ni som kommit hit i texten, ni har fått en dos av onödigt vetande! Puss&hej


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Fina bilder och hua för magsjuka, krya. Skönt att du känner dig bättre nu då
    kramar

    SvaraRadera