tisdag 15 januari 2013

då var det här igen

Vi har haft det torrt och bra ett par veckor nu, och mina planer var därför att sätta igång med utomhusträningen. Om denna pudersnö tvunget ska ligga kvar och fyllas på får jag lägga dem planerna åt sidan ett tag. Och det tråkiga är att jag ej har råd att köpa något gymkort. Dock har jag laddat ner appen Kickstart som är utformad efter Charlotte Perrellis bok som har samma namn. Där finns en hel del bra övningar man kan sysselsätta sig med hemma, samt att jag har en träningscykel som fungerar helt ok.

Nog om det. Idag ska jag gå ner till en butik i stan och lämna in en ansökan som min snälla mamma skrev ut åt mig igår, då min skrivare är helt tömd på färg. Ha det bra!


1 kommentar:

  1. Sedärja, vi har också fått snö idag, eller rättare sagt, det vräker ner hehe

    SvaraRadera