tisdag 1 januari 2013

hej 2013

Julhelgen och mellandagarna har varit mer än grymma. Likaså gårdagen. Vid lunch åkte vi till Sebastians familj och åt, pratade och tittade på hockey innan vi åkte tillbaka till Falkenberg. Väl där gjorde jag och Sebastian tacopaj med sallad och åt där på kvällen med min fina farsgubbe. Sedan var det dags att anlända till nyårsfesten i Haverdal. Det sköts raketer vid tolvslaget och dansades massor innan dess. Alla var glada och livliga, vilket gör att jag inte kommer lägga upp mer än ett fåtal bilder från kvällen. Haha! Kul hade vi i alla fall.

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade upp vid ett, förvånansvärt pigg och välmående. Drack kaffe och åt frukost innan jag och Sebastian åkte ut till Steninges Naturreservat och fotade när solen höll på att gå ner. Sedan har vi käkat pizza och suttit vid varsin dator och bara tagit det lugnt. Finafina tider!

Godaste födelsedagstårtan.  
Nyår!  

 Raketmannen/Chris.
Glad svägerska! 
 Fyrverkieufori. 
Jag och skruttan, båda dagen-efter-trötta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar