måndag 21 januari 2013

minnen från min iphone.

Bilderna ligger helt i oordning, men vem bryr sig. Inatt när jag inte kunde sova började jag rota igenom mina 2000 bilder jag har på telefonen och insåg hur många av dem jag helt glömt av. Så, för att inte glömma av dem i framtiden tog jag ut några och lägger upp dem här.

1. Jag och hela Sebastians familj bilade till Köpenhamn en dag (tror det var S mammas födelsedag). Gick runt på några loppisar, åt och tog en öl i solen.


2. En av alla rundor jag gick med pudlarna, tror det är exakt ett år sedan bilden togs. Fina Nick och bror.


3. Någon gång under hösten 2011 åkte jag och mamma på spa i Varberg över en helg. Åt god frukostbuffé två mornar i rad, spa:ade på dagen och åt tre-rätters och fyra-rätters, drack cosmo och pratade. En helg jag gärna hade gjort om.


4. Mamma och Lasse köpte en stuga i Ätran för några år sedan, så varje sommar är de där och river och bygger. Sommaren 2011 var inget undantag. Det fiskades mycket och just denna dagen var mammas vän Marita från Stockholm och hennes son och hälsade på.


5. En bild på min fina lillasyster vid samma tillfälle som ovan.


6. En av de bästa dagarna som infann sig under sommaren 2012. Jag jobbade för det mesta och var ständigt uppe i varv, men just denna dagen var bara lugn och fin tillsammans med S och mamma och lillasyster.


7. En av alla fikastunder med min bästa vän. Tycker om denna bilden så mycket och alla stunder med Lovisa är minnen jag håller hårt vid, så den är värd att visas här. Hjärta.


8. Bara det faktum att jag var brunett och hittade ett citat som jag kan tänka på än idag. Grey's är ju så jävla bra.


9. Balen 2011. Hade två grymma baldejter, och hade en grym kväll/natt/morgon. Över alla mina förväntningar.

Så, nu har jag fått ut lite av min sentimentala sida. Känns bra!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar