torsdag 31 januari 2013

rabbelbabbel och min bebbo

Natten har bestått av lägenhetsskisser, ännu mer inredningsinspiration till mitt egna hem och många halvtaskiga komediserier på TV6. Vid ett-tiden kände jag att det fick vara nog med ensamhet och gick in till min bror och hans flickvän. Samtal med dem i cirka tre timmar och nu har jag bestämt mig för att lägga mig och läsa min panikattacksbok, och så ska jag fundera på vad jag ska tatuera in på min underarm. Det var en julklapp jag fick av min bror: min första tatuering. Har några idéer hittills som jag ska spinna vidare på.

Hur som. Jag är inte trött än, men mitt mål är att sova sex timmar inatt och sedan försöka gå och lägga mig tidigare imorgon för att få in en vettig dygnsrytm igen. Hade varit skönt. Godnatt! 

Nedan har ni några bilder på mig och min fina bara för att jag saknar honom så in i bengen. Pöss

 Små och söta på vår två-månaders-natt-picknick.

 Sommaren 2010.

 Två-månaders-picknicken igen.

 Sommaren 2010.

Och två muppar på Liseberg - 2010.

1 kommentar:

  1. Mysiga foton.

    åhhh...jobbigt det där med sömnen, men som jag läste i inlägget över så gick det bättre och du var stolt, vilket du ska vara. Hoppas det fortsätter vara.

    Hoppas det vänder för dig. Jag har också problem med sömnen.

    Du kommer nog på något bra att tatuera på underarmen.

    Kram





    SvaraRadera