måndag 21 januari 2013

lördag söndag

Instagram: lovisabengt



I lördags var det äntligen dags att träffa Jenni, som jag inte sett på fleraflera månader. Vi drack kaffe och pratade i ett par timmar, och sedan slog vi igång How I met your mother och tittade några avsnitt i sällskap av Sparris (katten på bilden ovan). En väldigt mysig eftermiddag hos en efterlängtad vän.

På kvällen hade jag och S mat-och-filmkväll. Åt sjukt god gryta och glodde på The pledge med Jack Nicholson. 12 år gammal, men håller fortfarande måttet.


Söndagsaktiviteten blev en lång frukost och lite senare bilade vi till Sebbes hem för att leta upp mina byxor och träffa Zonja. Påvägen hem åkte vi inom mamma och drack kaffe med henne och låtsaspappa, samt att hon äntligen sydde in mina två par byxor som jag tyckt varit för vida nertill. Perfekt.

Ikväll har jag och S bara varit hemma och myst. Tittade på en film som hette Sacrifice, åt och pusslade en stund. Nu har han gått och lagt sig och jag ska snart göra detsamma. Glad ny vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar