fredag 18 januari 2013

säger godnatt

Det visades bli en himla bra dag trots en del rastlösa timmar och söndriga händer. Nu hade jag kunnat sova tills lördag, för det är inte förrän då jag får träffa S, och jag saknar redan så att det värker i hela kroppen.

Just nu är klockan snart två på natten/morgonen och jag tittar på gamla komedier som alltid går på kanal 6 denna tiden, samtidigt som jag smörjer in mina händer frenetiskt. Efter promenaden vart händerna så torra att det kändes som att de skulle trilla av, och så fick jag för mig att skruva ihop en möbel efter det. Inte det smartaste jag gjort idag. Man skulle tydligen inte skruva i alla skruvar för hand, men det gjorde jag ändå. Envis som jag är.

Nu: GODNATT!
Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar:

  1. Så fin bild och såklart vill jag kika in här =D
    kramar

    SvaraRadera