måndag 14 januari 2013

kick ass

I morse vaknade jag av mig själv vid halv tio för första gången på över tre månader. Det kändes som en bedrift i sig. Dagen har fortsatt i ett riktigt bra spår. LCHF-livstilen äger, och jag har redan tappat 1,5 kilon på bara en vecka. Jag har även hämtat ett paket från Monki som innehöll mina skinnypants (alltså ett par kick-ass-snygga byxor som jag ska försöka komma i). Och imorgon sätter jag igång med att promenera. Har även sökt jobb idag och känner att framtiden är en gnutta ljusare. Känns väldigt bra.

Sitter just nu och kollar på Biggest Loser och har ätit en grymt god middag. Hemmagjord fetaoströra, äggröra och lax i ugn! Dör. Vad. Gott.

Hoppas att ni där ute har en bra dag och att vi hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Ohhh härligt härligt, fortsätt så låter ju toppen =D

    kramar

    SvaraRadera