torsdag 24 januari 2013

en till dag att arkivera.

Som vem som helst förstår är det ganska ofrånkomligt att känna sig ensam på natten. Alla andra jag känner har ett arbete att gå upp till, ett vanligt arbete som kräver att man går och lägger sig kring tio-tiden på kvällen. Det hade jag med velat göra. Det finns ju knappt några medel att fördriva tiden med. Ingen att ringa och prata med, ingenting bra på TV, kan inte gå ut och fotografera (som jag annars gör när jag behöver fördriva några timmar). Det är bara en enda lång väntan på att bli trött.

Vad har jag annars gjort idag? Sökt jobb, ringt försäkringsbolag och arbetsförmedlingen, skjutsas min bror till tågstationen och hängt med farsgubben en stund. Vi roade oss med att titta vad andra länder har för väder (ett bra tag, haha), och det gjorde det odrägligt att vara kvar i Sverige. Fryser lite mer nu än innan.

Med det sagt ska jag förhoppningsvis träffa min goda vän Evelina (mårten) imorgon och om jag mår bättre ska jag gå en lång runda och andas frisk luft. Hoppas ni haft en bra dag! Kärlek.
























Den här tröjan har jag myst runt med (favorit), och ungefär sådär har jag tänkt. Eller exakt sådär. 

Instagram: lovisabengt <- klickklick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar