torsdag 31 januari 2013

kom kom vår kom

Jag är stolt över mig själv. Sömnen för mig är en väldigt problematisk del i mitt liv och jag kommer inte ihåg senast det fungerade. Jag sover oroligt, vaknar upp av minsta lilla och drömmer mardrömmar och ångestdrömmar var och varannan natt. Trots det, gick jag upp efter 6,5 h idag, vilket jag sa igår att jag skulle göra. Väldigt bra. För då kanske jag somnar lättare inatt. Kanske.

Hittills idag har jag slängt i en tvätt, kladdat ner massor i mitt anteckningsblock och druckit kaffe. Är matt i kroppen fortfarande och fryser inifrån, men försöker ändå hålla mig uppe. Tittar just nu på Det okända och ryser till ibland.

Vi hörs senare! 

Längtar rövmycket efter våren nu. 

1 kommentar:

  1. Ja våren är härlig och det är lite vårfeelings här idag då träden är bara utan snö =D

    SvaraRadera