onsdag 16 januari 2013

hund på beställning


Vissa nätter har jag extra svårt att komma till ro. Det är då inga knep fungerar och jag blir mer rastlös och frustrerad än vanligt. Dessa nätter hade jag behövt Z här. Höra hennes tunga andning och snarkande som gör att det vibrerar i hela sängen. Gosa henne bakom öronen och få finaste blickarna av jordklotsögonen. Synd att jag inte kan få hit henne på beställning. Bläblä. (Zonja är ju min pojkväns bästa väns hund, vilket gör att jag bara passar henne då och då). 

Hur som, ska försöka somna till ett avsnitt av Scandal nu istället. Med min nattlampa och jordglob tänd. Dessa nätterna är ingenting att ha. Usch

1 kommentar:

  1. Förstår precis vad du menar, jag blir också lugn och trött av Bellis snarkningar, sååå ljuvligt, så söt bild

    Kram

    SvaraRadera