tisdag 7 maj 2013

prommehäng och fina vänner

Dagen går verkligen undan när man har det roligt och trevligt. Den började med en eminent frukost ute i solen med bror och sedan slog vi följe till Miroi där jag skulle spendera mina första tre timmar av dagen. Vid lunch stack jag och Rebecca ner till stan och käkade thaibuffé och tog en cigg vid Ätran (måste älska vädret) och när Rebecca skulle tillbaka till Miroi släppte hon av mig hemma. Jag svidade snabbt om till shorts och linne och snodde åt mig så mycket sol jag kunde. När dagen var slut på Miroi kom R hit då vi hade bestämt att vi skulle ut och gå. Åkte till Ljungby, tog med hennes hund och vandrade i massor av upp- och nedförsbackar. Flåsade mer än hunden, men gött var det. Efter det blev det en kaffepaus i solen med prat tillsammans med R's mamma och nu har R lämnat av mig hemma hos mig och jag väntar på att Evelina ska komma hit! Ska gå en till runda ikväll :) alltid lika kul (och nyttigt såklart).


Ikväll har även min helg börjat, och jag njuter av varenda sekund. Det enda som fattas är min fina Sebastian, men honom får jag se imorgon så det är bara till att bita ihop tills dess!


1 kommentar: