torsdag 16 maj 2013

måste-dag

Imorgon (idag) har jag inte direkt en toppendag att se fram emot. Det är bara en hög av möten och ärenden jag ska beta av, och sedan ska det tränas (vilket dock är jävligt roligt). Måste-dagar hade vi väl kunnat skippa? 

Ville mest titta in här och skriva några rader, för att det får mig att må snäppet bättre. Imorgon, när jag betat av alla måsten ska jag visa er vad jag fick med mig från Halmstad idag. Jag och Rebecca var ju iväg på en må-bra-och-shopping-dag, vilket var väldigt behövligt. 

Nu sussar S här jämte vilket jag tycker är väldigt lyxigt eftersom det är mitt i veckan, så jag ska lägga mig tätt intill och försöka sova jag med. 

Vi hörs! Kärlek 

1 kommentar:

  1. Så mysigt att S är hos dig och hoppas att allt går bra idag
    kramkram

    SvaraRadera