torsdag 9 maj 2013

efterskakningar

Kom hem från arbetsintervjun för ett tag sedan och är lite skakig i kroppen, men dem som höll i intervjun var supertrevliga och det kändes väldigt öppet och ärligt. Nu är det bara till att hålla tummarna att jag klår de andra som skulle intervjuas också, för detta jobbet vill jag verkligen verkligen ha för en gångs skull.

Nu vet jag inte vad jag ska göra med resten av dagen. Skulle egentligen varit där vid två, men imorse fick jag ett sms av chefen som sa att dem var klara med sitt möte redan vid klockan 12 och att man gärna fick komma dit då, så kanske man slapp sitta och vänta! Så det gjorde jag hihi.

Sitter inne hos pappa och dricker kaffe nu. Känner att detta inlägget blir ganska rörigt, men jag är så uppe i varv att det inte kan hjälpas. Funderar på om jag ska åka till min kära mor sen och hälsa på en vända när jag har ätit hos pappa. En gosig vän kommer även förbi sen och tar en cigg. S är iväg hela dagen, så jag kan fara och flyga precis hur mycket jag vill.

Vi hörs väl senare när jag kommit ner på jorden igen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar