torsdag 16 maj 2013

om eller hur.

Var ute en promenad runt Ätran med E innan. Gick förbi människor som satt på uteservering och gottade sig, panikgick över laxbron, sprang ifrån en äcklig gubbe vid fiskestugan och tog en sväng förbi utomhusgymmet i skogen och gjorde några armövningar. Väldigt skönt! När vi kom hem till mig igen satt vi ute och pratade en stund innan hon stack hemåt.

Nu har jag duschat och försöker få ner mig själv i varv så att jag kan gå och lägga mig. Behöver vara människa när jag ska upp vid halv åtta imorgon, har ett späckat schema från start. Ser verkligen fram emot att en stor del av Miroi-gänget kommer hit imorgon. Ska grilla, dricka gott och lyssna på musik i min trädgård (och vädret verkar vara på vår sida).

Innan grillningen sätter igång ska jag hinna handla, städa, ut och gå, samt fixa mig och förbereda inför kvällen innan alla kommer hit. Haha! Vet inte hur eller om jag kommer lyckas. Det lär vi märka imorgon mina vänner.

Love / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar