lördag 18 maj 2013

dagenefterdagen

Såhär spenderade jag och R första halvan av dagen. Just här sov hon (tror jag) och jag roade mig med att fota hennes roliga sovställningar. Vi vaknade upp i ett rum som minst sagt samlat på sig värme. Kan tänka mig att det var runt 35 grader i sovrummet och både jag och R klarade inte en sekund till vid tio. Tog våra hängiga kroppar och ansikten ut hit och hängde till halv två ungefär. Åt rester från gårdagen, lyssnade på lugn musik för att inte reta huvudvärken och garvade åt varandras missnöjen.

Sedan dess har jag varit inne hos pappa, suttit ute lite till och redigerat bilder från gårdagen. Och nu ikväll ska jag, min bror och hans flickvän dra fram grillen igen och äta god mat. S kommer hit sent då han har spelning med trumkåren. Förjäkla bra lördag!

Foto&Redigering: LovisaBengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar