onsdag 8 maj 2013

peppar inför jobbintervju

Aaaah, jag är supertaggad inför morgondagens händelser. Vill ha morgon nu! Ska på arbetsintervju imorgon för ett sommarjobb som jag så. gärna. vill ha. Efter det ska jag ut och gå en lång runda i solen (för det skulle det väl bli imorgon?) och förhoppningsvis få sällskap av någon fin vän. Ska även försöka hjälpa min far ute i trädgården. Rensa ut uterummet och städa där. Nästa fredag ska vi nämligen vara här och grilla med hela Miroi-gänget, vilket betyder att cirka 20 personer ska trängas i vår trädgård. Himla gosigt!

Sitter fortfarande och väntar på Sebastian som är ute i skogarna och lufsar denna kväll. Fördriver tiden med prata med pappa och titta hockey. Har även beställt hem vår/sommarskor, ett linne och ett par byxor från Nelly nu. Äntligen. Alla mina byxor har gått sönder så skriker efter ett par nya, men på grund av min kroppsform är det inte det lättaste att hitta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar