torsdag 16 maj 2013

hot flush

Hela den här dagen har varit fantastisk, trots att jag fått beta av en del måsten. Vid lunch kom R hit och åt här, och sedan satt vi ute och drack kaffe i sällskap av min bror. Vi åkte till Miroi och jag hade en soligt och bra möte med min handledare, där vi bestämde att jag ska gå runt till några förskolor och fråga om de tar emot praktikanter. Jag har ju sökt in till förskoleutbildningen på högskolan och hoppas på att komma in till hösten. Då hade det varit perfekt att få praktisera i några veckor, och på det sättet bilda sig en uppfattning och samtidigt ett kontaktnät för framtida jobb.

Efter Miroi stod det AF på schemat. Blev ett snabbt möte, gick inom systemet på vägen hem och gick sedan tillbaka till Miroi för att slå följe med bror ner till stan igen. Nu har jag fixat cykelbyxor så att jag kan ha min långklänning imorgon utan att känna mig naken. Haha

Ikväll ska jag ut en runda med Evelina! Tänkte att vi väntar tills det svalnat av en del ute, annars får man väl värmeslag eller liknande. Skön dag i alla fall. (Bilder på kläderna kommer senare) PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar