onsdag 29 maj 2013

bra-tisdag

Vad som varit suveränt idag: 

- Hade ett bra möte på Student Consulting idag.
- Åt dögod thaimat med R till lunch.
- Var ute och gick 5,1 kilometer med hög musik och sjöng högt när bilar körde förbi.
- Vår grannkatt har fött ungar i vår buske, så vi har haft tre små svarta hoppandes på gräsmattan i några dagar. Hann få med en av dem på kort idag. Suddigt, men ändå!
- Åkte hem till Rebecca och drack kaffe, pratade, rastade Molly och spelade Geni. Garvade åt varandras (mest min) okunskap och hade det allmänt suveränt.
- När jag kom hem gick jag in till pappa, där jag möttes av skratt i köket. Pappa hade letat upp Café Bärs på youtube i mobilen och kunde inte sluta titta. Efter 57 år har farsgubben äntligen utvecklat en teknisk ådra.
- Att få avsluta dagen med Scrubs, skriva och ett tänt ljus som luktar nytvättade lakan.

Imorgon kommer nog en radda instagrambilder som jag ej har visat. Ska även ut och promenera, samt utomhusgymma med R, och rensa garderober etc.

Vi hörs / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar