onsdag 8 maj 2013

fina falkenberg.

Det blev en riktigt go promenad runt Ätran på 6,5 kilometer. Blev extra taggad då det var minus 2 kilo på vågen imorse, så jag kunde även springa sista biten. Det verkar som att jag hann undan regnet ganska perfekt. Öser ner utanför nu!

Bjuder väl på några mobilbilder från promenaden. 


Har i alla fall duschat och nu när pappa kommer hem med bilen ska jag hjälpa min bror och hans vän att flytta till en ny replokal. Och sedan kommer äntligen S hit. Väldigt bra onsdag, trots att jag har massor av spindlar och andra äckliga djur på besök i mitt hus. Får en liten hjärtattack varje gång.

Ha det nu fint, vänner!

1 kommentar:

  1. sv: Ps: och du har bidraget till det också :) Bara så du vet så är du en av dem som stärkt med dina dyrbara rader.
    Hoppas nu att det går kanon för dig med det där som du verkligen vill med sommarjobbet osv.
    Många kramar

    SvaraRadera