måndag 6 maj 2013

lycklig mest.


Helgen inleddes med en sovmorgon som hette duga, en lång frukost och tv-lapande. Svidade om till träningskläder vid ett och då kom Rebecca hit för att hänga med ut på promenad. Det blev en skön runda runt Ätran på 6 kilometer, följt av häng i trädgården hemma hos mig till halv fyra.



Kvällen spenderades som bekant hemma hos mamma där det bjöds på middag, massa prat och en efterrättskoma jag aldrig känt förut! Man kunde även cigga barfota och det är bannemej ett vårtecken för mig. Vid elva tog jag och S bussen hem och lämnade bilen hos mamma över natten på grund av alkoholintag. Himla fin kväll.

Vår söndag inleddes på bästa vis med frukost ute i solen, följt av någon timmas korsordslösande tills pappa bjöd in oss på middag och kaffe. Några timmar senare bilade vi hem till mamma. Jag och S gick en snabb runda i Slöingetrakterna på 5 kilometer. Drack lite kaffe och körde hem bilen till stan igen. Och det var nog vår söndag. Nu ikväll har vi bara myst framför värdelösa tv-program och ätit mackor med ägg på. Precis så en söndag gärna får vara ibland. Gooo' natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar