torsdag 3 september 2015

en mitt-i-veckan-dag

Igår kväll efter skolan åkte jag och valp med Sebbe till skjutbanan. De är några stycken som turas om att öppna och stänga banan, och denna dag var det S tur. Han skulle även instruera några elever och jag kände inte alls för att sitta hemma ensam med valp hela kvällen. Istället följde jag med, fällde upp en brassestol och observerade, promenerade med nicco, pratade med S pappa (samt alla andra som gick förbi och ville titta på hund), pussades med S när han gick förbi och fotograferade lite.

Äter lycka med ögonen och eftersom det är så sabla fint där var jag inte rastlös en enda sekund. Bara njöt.



Såhär såg det ut genom mobilen.

Och såhär såg det ut genom systemkameran. Här är det Sebbe och hans pappa som skjuter efter att Sebbe instruerat klart eleverna.


När det började skymma rullade vi därifrån direkt till asian cooking take away för att hämta kvällens mat. Denna förtärdes framför tisdagens och onsdagens idolavsnitt som vi missat.

HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar