fredag 25 september 2015

taggar fredag

Redovisning idag klockan ett till tre. Rebecca kommer hit och tar ut valp vid två och när jag kommer hem ska vi hänga hela kvällen. Titta på första fredagsfinalen av idol, äta någon god mat (tänkte bjussa eftersom hon är snäll och hjälper mig ta ut valp idag), tjöta och dricka kaffe. Sebastian är iväg med golfligan i Danmark hela helgen. Han åkte härifrån halv sju imorse medan jag och Nicco sov vidare.

I helgen måste jag skriva min hemtenta. Ska även äta middag med pappa i vanlig ordning och försöka komma ut på en lång promenad, ensam.





Så glad att jag har denna fina att gosa med när jag behöver pausa från livet och plugget. 

Nästa vecka är det sista rycket i denna kursen, så planen är även att vila upp mig så gott jag kan för att orka trycka in mer information i huvudet, samt få ner välformulerade tankar på papper. I huvudet är det mos, men att se ljuset i tunneln gör att en ändå orkar på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar