tisdag 22 september 2015

sådär jävla roliga veckor

Två veckor kvar på den här helveteskursen. Två veckor, två redovisningar, en gruppuppgift, en muntlig tenta och en hemtenta. Jomenvisst, det här ska väl gå. Igår gjorde Sebbe ett tappert försök att förhöra mig inför den muntliga. Gick sådär, eller, ganska kasst är nog mer sant att säga. Jag kan inte förstå hur jag ska få ihop det, men på något sätt går det alltid. De två redovisningarna kommer betas av denna veckan, samt den sista gruppuppgiften. Hemtentan bör jag börja spåna på i helgen och därimellan får jag plugga så mycket jag kan, orkar och hinner inför den muntliga tentan som är kl. 8 på torsdag. PÅ NÅGOT SÄTT SKA DET GÅ. 

Är i Sebbes lägenhet just nu tillsammans med Nicco och ska snart pinna iväg till skolan. Idag ska vi sitta med gruppen och förbereda inför morgondagens redovisning, sedan kommer jag gå hem och plugga inför den muntliga och typ.. sova. Har en del sömn att ta igen. 

Ha en bra dag. 
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar