torsdag 17 september 2015

ensam med huliganen.



Har avverkat tre dagar i skolan, valpkurs, ett veterinärbesök, plugg mellan varven och aktivitet med gruppen ute på förskola. Igår åkte lilla familjen (jag, sebbe och nicco) hem till Falkenberg efter att vi spenderat några regniga timmar på skjutbanan. Jag är nämligen ledig (inom citationstecken) torsdag + fredag och vill vara hemma hos mig då jag kommer vara ensam med nicco. Vill ha tillgång till mina grejer, laga mat i mitt eget kök som är utrustad med diskmaskin, samt kunna plugga och ta powernaps i min egen soffa. Mår bäst då. Så imorse åkte sebbe till jobbet medan jag och nicco sov vidare. När jag varit ute med honom vid halv åtta stuvade jag in oss i sovrummet igen och fick (hela otroliga) tre timmar till av sömn.

Under dagen har jag haft besök av rebecca, busat med nicco, gått rundor, pluggat, handlat, lagat mat så det räcker till ett helt kompani och slutligen tittat på hockey inne hos pappa tillsammans med honom och peter. Trots en bultande huvudvärk just nu är jag nöjd med min dag.

Imorgon väntar mer plugg, en dusch med nya produkter och på kvällen kommer sebbe hit igen.

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar