torsdag 3 september 2015

skedala skog

Här satt jag en stund och gömde mig - testade att spåra med Nicco och jag blev målet.

Dokumenterar massor av grönt och blomster nu för att komma ihåg att det ännu inte är riktig höst. För även om jag ser fram emot vad som komma skall, är jag inte riktigt redo för den brun-grå-svarta färgskalan som kommer med den årstiden.

Min fantastiska pojk mitt i skogen.



Klart slut.

Sebbe släppte därefter av mig i stan, då jag och Anna skulle på promenad-dejt. Min lycko-meter har för övrigt stigit upp i graderna nu när ordningen är återställd och vi träffas minst ett par gånger i veckan i.
__________________

Just nu är S iväg på möte och valp ligger och sover under sängen. Typ den enda tiden en har att sätta sig framför datorn, redigera bilder och kötta några blogginlägg. Ska även passa på att packa ner Niccos grejer, för när S kommer hem åker vi till Falkenberg och stannar där ett tag igen.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar