onsdag 20 maj 2015

när hjärnan går på högvarv

Alltså jäklar vad min hjärna har sprakat idag. Från klockan tolv till halv sex ikväll har jag gått igenom ord och begrepp. Halva tiden i soffan och halva i uterummet. Har endast tagit korta pauser som inneburit att sätta igång kaffebryggaren, äta mat och smälla flygande kryp som stört mig i uterummet.

Har åter igen gått runt en hel dag med yogabyxor, men tänkte att jag ska svida om till träningskläder om en stund och gå en runda innan jag, alex och palle ska gymma. Ska inviga träningskortet på strandhälsan, vilket faktiskt är lite spännande. Gillar förändringar som innebär att jag får vistas på en ny plats, lära mig nya saker och träffa andra människor, även om det samtidigt är lite skrämmande.


Ungefär såhär har det sett ut hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar