tisdag 10 december 2013

letandet efter den försvunna julklappen

Den här dagen blir bara bättre och bättre. Har letat i tre dagar efter en försvunnen julklapp och har för fjärde gången vänt upp och ner på Sebbes lägenhet utan resultat. Jag blir snart galen, om jag inte redan är det. Lär bli till att beställa en ny julklapp, men hur jävla roligt är det när man är fattig student som dessutom redan har köpt för många julklappar?

Energin tog slut för någon timma sedan men envis som jag är ska jag fortsätta letandet nu. Hoppas ni andra får en fin natt.

UPPDATERING 00:13
Jag hittade julklappsjäveln och jag kan inte ens beskriva vilken lättnad som lyftes från mitt bröst. Det är en ganska bra egenskap att vara envis, ibland. Åhå, nu kan jag äntligen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar