måndag 16 december 2013

en sista förvirrad vecka innan jul

Det har varit en sådan dyster och grå dag. Var i skolan i exakt 53 minuter med mitt arbetslag och planerade inför vårt projekt, därefter gick jag hem och läste, värmde mat och tittade på ovettiga tv-program. Sedan blev det mörkt och nu sitter jag nedbäddad i soffan och väntar på att vi ska åka till Slöinge och hämta upp ett paket som jag fick idag på posten. Det är mina nya träningsskor och jag ber till någon högre makt att dem ska passa så att jag kan slänga mig in i massor av pass på gymmet denna veckan innan all julmat ska intas i helgen och nästa vecka.

Imorgon ska vi sitta i vår gamla basgrupp och bena ut hemtentan som vi har över jul, sedan tänkte jag åka till min gamla VFU-plats och hälsa på. Ska bli förbannat roligt att träffa alla småglin och pedagoger igen. Resten av veckan har jag inte planerat och tur är väl det för allting är galet förvirrat just nu. Vi hörs!


Saknar lillprutten idag, som alla andra dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar